maandag 18 oktober 2021

EXPO de catwalk



De catwalk, wat heb ik daar een ongelooflijke lol aan gehad om die te maken. Knippen, tekenen, plakken,      net zolang tot het naar mijn zin was of naar die van het betreffende model. Als je net als het merendeel van
NL geen 1.85 bent met maat 36 kun je ook op de catwalk wat mij betreft. 
Mijn lievelings is een mannelijk model met baard, lang haar en pumps. De uitstraling, that's it folks. 

Leren meebewegen met jezelf en met de wereld om je heen schommelde als boodschap mee. Met een tikje bracht je de catwalk nl in beweging. Er is een filmpje die dat mooi in beeld brengt. Maar wat ik ook deed op dit blog: 'er is een fout opgetreden', dus het filmpje doet het niet hierop. Breng ajb de catwalk in je verbeelding tot leven en laat alle modellen shinen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten