maandag 18 oktober 2021

EXPO kijkje in het atelier

 

Als laatste (als je vanaf het eerste EXPOblog met de rondleiding mee leest) was er een tafeltje ingericht met wat tekeningen en spulletjes vanuit mijn atelier. De chocola die er bij ligt, ligt er in werkelijkheid niet , bleek te verleidelijk. Ook al heb ik een veel grotere werktafel tot mijn beschikking, het beschikbare werkoppervlak komt aardig overeen met hierboven. Hoe vaak ik ook opruim!

Het was erg leuk om bezoekers door de schetsboekjes heen te zien bladeren. En om desgevraagd, uit te leggen hoe ik werk, bijvoorbeeld door 'op z'n kop' te tekenen.

Al met al kan ik je een expo aanraden als je daar weleens aan denkt maar nog twijfelt. Het is een klus maar je leert er onwijs veel van en mijn zelfvertrouwen heeft een mooie bodem gekregen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten