woensdag 11 november 2020

De tuin





 De nieuwe aanplant in onze tuin zit er nu een paar weken in. Het is superleuk geworden. Een paradijsje voor allerlei diertjes en voor ons. Toch schoot ik als gediplomeerd faalangstige vooral in de stress van al die nieuwe plantjes. Van driekwart had ik geen idee hoe ze heten en hoe ze groeien. Gelukkig bedacht ik dat ik de tuin kon tekenen, dat kan ik wel. Dan kreeg ik gevoel voor de tuin en kon ik de namen leren kennen. Dus zo gezegd zo gedaan. Hierboven de eerste resultaten. 

Maar nu loop ik tegen het volgende aan... ik vind het eigenlijk saai om de tuin te tekenen. Ik geniet veel meer van een beetje door de tuin scharrelen en kijken hoe het gaat. En hoe belangrijk is het eigenlijk dat ik weet hoe de plantjes heten? Dus ik zie wel of ik nog goesting krijg om verder te tekenen. Voorlopig geniet ik gewoon van de tuin. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten